SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zrób to dla pieniędzy” - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku

Pod hasłem „Zrób to dla pieniędzy” ruszył konkurs promujący Meritum Bank. Akcję, której twarzą jest piosenkarz Maciej Maleńczuk, będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Media Group.

W konkursie „Zrób to dla pieniędzy” do końca maja na stronie zrobtodlapieniedzy.pl można zamieszczać filmiki, zdjęcia i opisy tego, co dana osoba byłaby skłonna zrobić dla pieniędzy. Autorzy najlepszych materiałów i pomysłów otrzymają nagrody pieniężne.

Twarzą konkursu – mającego promować wizerunek Meritum Banku – jest Maciej Maleńczuk. Akcja już teraz jest reklamowana w internecie (komunikacja na YouTubie i Facebooku), natomiast w połowie maja rozpocznie się kampania w radiu oraz gazetach i magazynach.




Przygotowały ją agencja reklamowa Arip Next (kreacja) oraz dom mediowy Media Group (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Zrób to dla pieniędzy” - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
;(
Tja i z pewnością wygra najbardziej kreatywna osoba...już wiemy kto. To mBank ma loterię i każdy ma równe szanse, a ten meritum, żenada nie konkurs.
odpowiedź
User
kalipso
A mnie się koncept podoba - jest mocno antycelebrycki :-)
odpowiedź
User
olo
To chyba jedyny "Bank" którego nie stać na raklamę w TV.
Reklama na YouTubie i Facebooku nie brzmi zbyt poważnie :)
odpowiedź