4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego
Do sprzedaży trafia 4F x RL9 - pierwsza kolekcja odzieży 4F (produkowanej przez firmę OTCF) w ramach współpracy marketingowej z Robertem Lewandowskim.
Kolekcja 4F x RL9 składa się z 38 elementów, w tym z bluz, spodni, szortów, longsleeve’ów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Są dostępne w stonowanych kolorach, producent zapewnia, że cechują się wydłużoną trwałością.
W ubraniach zastosowano materiały z cechami typowymi dla odzieży sportowej, takimi jak antybakteryjność, hipoalergiczność czy skuteczne odprowadzanie wilgoci.
- Od początku naszej działalności wspieramy sport. Lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń pozwoliły 4F na zdobycie pozycji, w której do naszej drużyny dołączył najlepszy piłkarz na świecie - Robert Lewandowski - podkreśla Igor Klaja, prezes OTCF, właściciela marki 4F.
Współpracę z Robertem Lewandowskim ogłoszono w styczniu br., zaznaczając, że ma charakter długofalowy.
Kolekcja 4F x RL9 w zeszłą środę pojawiła się w przedsprzedaży w aplikacji 4F. W regularnej sprzedaży, w sklepach stacjonarnych 4F i na platformie 4F.pl, będzie dostępna od 17 marca.
W aplikacji 4F dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR) internauci mogą obejrzeć ubrania z kolekcji, podchodząc do Roberta Lewandowskiego na wyciągnięcie ręki (każdy produkt jest prezentowany na skanie 3D sylwetki piłkarza).
Ambasadorami marketingowymi odzieży 4F są też Anna Lewandowska, trenerka i żona Roberta Lewandowskiego, siatkarz Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek.
Robert Lewandowski promuje także własne produkty
Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu ub.r. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), ponadto od sierpnia ub.r. reklamuje T-Mobile Polska (obecnie występuje w bożonarodzeniowej kampanii telekomu).
W połowie grudnia ub.r. został ambasadorem reklamowym 65-lecia Totalizatora Sportowego.
Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego. W sierpniu ub.r. do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku 2020 r. - kawa RL9.
4F od lat ubiera sportowców
Firma OTCF od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie 2019 r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim).
W 2010 r. firma została partnerem biathlonistów, trzy lata później - lekkoatletów, a cztery - Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.
Pierwszym sportem drużynowym, z którym firma 4F nawiązała byli szczypiorniści. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej podpisana została w 2017 r.
Wiosną 2018 roku podpisała umowę, w ramach której marka 4F była sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią 2019 r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach.
Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.
Dołącz do dyskusji: 4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego