SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Byli menadżerowie Lifetube'a wracają na rynek. Startują z nowym MCN-em

Krystian Botko i Lidija Vukić, dawnej związani z należącą do Mediacap agencją influencer marketingu Lifetube, otwierają nową sieć partnerską Anystar — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W projekt inwestuje Euvic Media & Technology. 

Krystian Botko i Lidija Vukić Krystian Botko i Lidija Vukić

Krystian Botko i Lidija Vukić, po wygaśnięciu zakazu konkurencji, który obowiązywał ich po sprzedaży Grupy LifeTube do Mediacap w 2021 roku, powracają z nową inicjatywą Anystar - siecią MCN opartą na zaawansowanej technologii danych.

Nowy MCN na rynku influencer marketingu

Vukić i Botko podpisali właśnie kontrakt z Google, uruchamiając nową sieć partnerską YouTube o nazwie Anystor. Jak podkreślają, tym razem proces rekrutacji twórców nie opiera się na intuicji czy liczbie subskrypcji, ale na realnych danych o wyświetleniach w konkretnych grupach docelowych, dzięki własnej technologii monitoringu publikacji Anystar.io.

Technologia Anystar.io umożliwia precyzyjne dobieranie twórców internetowych do kampanii reklamowych w takich segmentach, jak Gen Z, Parenting, Beauty, Silvers 50+, Gaming czy Home & Garden. - Dane pozwalają nam działać efektywnie i tworzyć kampanie z setkami twórców, gwarantując klientom dokładność i skalę - podkreśla Krystian Botko.

Nowa sieć MCN wspiera twórców nie tylko w rozwoju kanałów na YouTube, ale także w migracji z innych platform. - Twórcy otrzymują od nas wsparcie w rozwoju ich kariery, szkolenia i pomoc w adaptacji do wymagań YouTube - wyjaśnia Grzegorz Kałuża, YouTube Strategist Anystar.

Rozwiązanie opracowane z inwestorem Euvic Media & Technology umożliwia realizację kampanii z udziałem dziesiątek, a nawet setek mikro twórców przy jednoczesnym uproszczeniu formalności. Klienci otrzymują jedną fakturę za kompleksową kampanię, a mikro influencerzy zyskują łatwy dostęp do płatnych współprac. Klientom oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii, w tym dostęp do panelu post-buy.

- Z uwagi na postępującą fragmentaryzację uwagi widoczna jest rosnąca potrzeba współpracy z mikro i nano influencerami, którzy angażują swoje społeczności często skuteczniej niż topowe gwiazdy - zauważa Lidija Vukić.

Lidija Vukić do końca 2021 roku była partnerką zarządzającą grupy LTTM, w skład której wchodziły sieć partnerska LifeTube, agencja TalentMedia oraz agencja gaming marketingu Gameset. Miała w niej wraz z Krystianem Botką i Piotrem Tytykiem łącznie 18,43 proc. udziałów. Za 4,2 mln zł kupił je Mediacap, większościowy udziałowiec grupy. W zarządzie LTTM była odpowiedzialna za rozwój międzynarodowy, w tym za zbudowanie lokalnych zespołów w regionie CEE oraz na Bałkanach. Zarządzała siecią partnerską TalentMedia od początku jej istnienia (2016 rok). Współtworzyła oddziały TalentMedia w Bułgarii (2016r.) oraz w Rumunii (2019r.).

Krystian Botko z LTTM (dziś Lifetube) związany był do połowy 2021 roku. W zarządzie grupy odpowiadał za koordynację kluczowych dla spółki projektów, kierując rozwojem agencji TalentMedia.

Dołącz do dyskusji: Byli menadżerowie Lifetube'a wracają na rynek. Startują z nowym MCN-em

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl