'6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis'
L'Oreal Polska i agencja Schulz przygotowały akcję konsumencką "6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis". Promocja potrwa do 15-tego marca i obejmuje wszystkie produkty marki Garnier Fructis.
Celem kampanii jest wzmocnienie zainteresowania konsumentów gamą szamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis, których efekty są widoczne przez sześć tygodni po zakończeniu kuracji. W ramach kampanii promocyjnej przygotowano konkurs konsumencki, którego hasło to "Antyrecydywista na Antypodach", a główną nagrodą są trzy dwuosobowe offroadowe wycieczki do Australii. Jako nagrody dodatkowe firma L'Oreal przygotowała 264 zestawów kosmetyków Garnier Fructis.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo zakupić dwa dowolne produkty Garnier Fructis i wysłać smsa z numerem dowodu zakupu, w określonych przez regulamin godzinach. Każdego dnia, sześć najbliższych konkursowym godzinom zgłoszeń, zostanie nagrodzonych zestawami kosmetyków. Po zakończeniu promocji, spośród wszystkich uczestników, zostaną wyłonione trzy najdokładniejsze osoby, które otrzymają nagrodę główną - dwuosobową, offroadową wycieczkę do Australii. Szczegóły oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie internetowej www.konkursfructis.pl.
Promocja "6 tygodni bez łupieżu" to druga po "Na planie z Agnieszką Dygant" kampania przygotowana we współpracy firmy L'Oreal Polska i agencji Schulz. Nadzór nad projektem ze strony agencji obejmują Irena Jackiewicz - account executive i Maciej Mleczko - senior art director.
Dołącz do dyskusji: '6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis'