SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adrianna Morze na czele marketingu i komunikacji w DB Schenker

Adrianna Morze objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker, zajmującej się logistyką w obszarze transportu lądowego, lotniczego i oceanicznego. Zastąpiła Monikę Pachniak-Radzińską.

Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker (DB Schenker) Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker (DB Schenker)

Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy, do zadań Morze należy też m.in. rozwinięcie narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży.

Jej dołączenie do DB Schenker oznacza również integrację dwóch zespołów, które do tej pory funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji.

Ostatnio w FM Logistic

Adrianna Morze do DB Schenker przechodzi z FM Logistic, gdzie na stanowisku kierowniczki ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).

Wcześniej, Adrianna Morze pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Ogilvy PR (Cohn&Wolfe), a także w Havas PR, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Monika Pachniak-Radzińska, dotychczasowa dyrektorka komunikacji w klastrze NEE DB Schenker, objęła stanowisko doradczyni zarządu ds. komunikacji.

Dołącz do dyskusji: Adrianna Morze na czele marketingu i komunikacji w DB Schenker

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick Cave
Biorąc pod uwagę, jak świetny PR zrobiła w FM Logistics (a co to jest?), "sprawdzi się" też u Niemców. Albo i usłyszymy wkrótce o kolejnej szefowej marketingu Schenkera.
0 0
odpowiedź