Anna Sienkiewicz: z MediaCom Warszawa do Value Media
Do kadry menadżerskiej domu mediowego Value Media (Group One) dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko communications directora. Przeszła z MediaCom Warszawa(GroupM), gdzie przepracowała 15 lat.
Do zadań Sienkiewicz należy planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie marki jak Suzuki, Dawtona, czy Fibaro.
- Planując strategię komunikacji dla naszych klientów dokładnie analizujemy jego środowisko i cele biznesowe, dostosowując odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji. Jednak za każdą efektywną kampanią stoją ludzie, ich wiedza i doświadczenie, które ostatecznie wpływają na skuteczność rekomendowanych działań. Dlatego bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołączyła Ania Sienkiewicz - osoba o tak bogatym i doświadczeniu i świeżym podejściu do komunikacji marek - mówi Anna Dzierzędzka, chief growth officer w Value Media.
Ostatnio pracowała w Mediacom
Anna Sienkiewicz z branżą mediową związana jest od 2003 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Mediacom Warszawa, z którym związana była przez ostatnie 15 lat. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Mars, Shell, Łomża czy Teva.
W ostatnich latach jako business director odpowiadała za strategię komunikacji oraz jej implementację na wybranych rynkach CE (Central Europe) m.in. Grupy Danone, Pepco czy Opel.
Dołącz do dyskusji: Anna Sienkiewicz: z MediaCom Warszawa do Value Media