Babcia Paola reklamuje syropy o 'słodkim smaku tradycji' (wideo)
W telewizji, prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się pod hasłem "Słodki smak tradycji" wizerunkowa akcja reklamowa syropów Paola. Kampania, której kreacja utrzymana jest częściowo w konwencji klasycznej animacji, podkreśla tradycyjność tej marki.
Celem rozpoczętej 3 listopada kampanii reklamowej marki Paola jest zbudowanie emocjonalnego wizerunku marki opartego na tradycji domowych syropów. - Dlatego nową twarzą produktu jest tradycyjna babcia: ciepła, dbająca o ognisko domowe i opowiadająca wnukom bajki- uzasadnia Izabela Głodek, category manager w Hoop Polska. Kreacja kampanii, utrzymana w konwencji klasycznej animacji, ma przez przywołanie wspomnień z dzieciństwa połączyć pokolenia odbiorców.
Prowadzona pod hasłem "Słodki smak tradycji" akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasę handlową i punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Babcia Paola reklamuje syropy o 'słodkim smaku tradycji' (wideo)