Mars Wrigley wprowadza na polski rynek batony Be-Kind
Mars Wrigley wprowadza na polski rynek markę przekąsek Be-Kind, od 16 lat dostępną w USA.
Be-Kind to marka batonów, których skład bazuje na orzechach (min. 51 proc. składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję. Produkty mają prosty skład, bez sztucznych aromatów i konserwantów. Są odpowiednie dla wegetarian. Batony orzechowe
Be-Kind są dostępne w 4 wariantach: prażone w miodzie orzechy i sól morska, migdały i kokos, migdały w karmelu i sól morska, oraz orzechy w ciemnej czekoladzie z solą morską.
– Wierzymy, że świat potrzebuje więcej pozytywnej energii. Motto marki to: Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobrym dla innych. Wszystkie produkty Be-Kind są nie tylko smaczne, zawierają też pełnowartościowe składniki, wśród których wiodącą rolę pełnią orzechy – mówi Paweł Nawrocki, dyrektor marketingu i rozwoju strategii, Mars Wrigley Polska.
Produkty Be-Kind zadebiutowały na polskim rynku 28 października. Początkowo dostępne będą w sieci Żabka, a od końcówki listopada w szerokiej dystrybucji.
Dołącz do dyskusji: Mars Wrigley wprowadza na polski rynek batony Be-Kind