„Czarujący świat” promuje herbatę Lipton
Pod hasłem „Czarujący świat Lipton” startuje promocja herbaty tej marki w piramidkach. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Tequila\Polska i PHD Media Direction.
W promocji „Czarujący świat Lipton” należy kupić opakowanie herbaty Lipton w piramidkach, odnaleźć kod i wysłać go SMS-em lub zarejestrować na stronie czarujacylipton.pl. Codziennie losowanych jest 150 zawieszek, a co tydzień - 15 łańcuszków z 5 zawieszkami. Akcję - zaplanowaną od 20 czerwca do 28 sierpnia - przygotowała i realizuje agencja Tequila\Polska.
Promocję wspiera kampania reklamowa, której kreacja jest oparta na motywie piramidy tworzonej przez soczyste owoce i „czarujące charmsy”, co ma odzwierciedlać bogactwo herbaty Lipton. Działania reklamowe obejmą telewizję (TVP, TVN, Polsat i stacje tematyczne), prasę (magazyny kobiece i lifestylowe, m.in. „Twój Styl”, „Viva!”, „Gala”, „Wysokie Obcasy”, a także czasopisma handowe) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała Tequila/Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Czarujący świat” promuje herbatę Lipton