Dominik Ryżko i Małgorzata Kmieciak w Adform
Dominik Ryżko dołączył do zespołu firmy Adform, obejmując stanowisko head of development & data science. Pracę w firmie rozpoczęła także Małgorzata Kmieciak jako agency sales manager.
Ryżko będzie odpowiedzialny za rozwój działu R&D w Polsce oraz wsparcie w budowie strategii innowacyjności firmy. Natomiast do zadań Małgorzaty Kmieciak należy zarządzanie współpracą z agencjami i domami mediowymi.
Ostatnio Dominik Ryżko pracował w Grupie Allegro, gdzie pełnił funkcję chief data scientist. Wcześniej był związany z 1410ventures.
Małgorzata Kmieciak przez ponad siedem lat związana była z Google Poland, m.in. jako industry i agency development manager. Wcześniej przez ponad trzy lata była odpowiedzialna za sprzedaż i client service w firmach produkcyjnych Armstrong DLW i Ergis-Eurofilms.
Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując platformę programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców.
Dołącz do dyskusji: Dominik Ryżko i Małgorzata Kmieciak w Adform