Equinox Polska dołącza do Group One
Dom mediowy Equinox Polska od połowy września wejdzie w skład holdingu Group One, utworzonego w lipcu br. przez agencję reklamową Change Integrated i dom mediowy Value Media.
- Equinox świetnie wpasowuje się w strategię rozwoju Group One - uzupełnia i wzmacnia nasze dotychczasowe kompetencje w zakresie planowania mediów. Teraz jeszcze lepiej będziemy mogli odpowiadać na potrzeby klientów poszukujących kompleksowych rozwiązań marketingowych - przekonuje Marek Żołędziowski, prezes Group One. - Wierzę, że dołączenie do Group One pozwoli zbudować nam realną przewagę konkurencyjną, a bliska współpraca z Change i Value Media pozwoli oferować komplementarne usługi na najwyższym poziomie - dodaje Jakub Potrzebowski, CEO Equinox Polska, który w Group One będzie wiceprezesem.
>>> Change Integrated i Value Media łączą się w Group One
Equinox Polska niezależnym domem mediowym był od lutego ub.r., kiedy zakończył współpracę z siecią ZenithOptimedia Group (więcej na ten temat). Equinox specjalizujących się w realizacji kampanii reklamowych w mediach offline. Jego przychody w ub.r. wyniosły ponad 120 mln zł, a pracuje w nim 25 osób.
Firmy wchodzące w skład Group One nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne podmioty, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych. Jednocześnie będą współpracować na wielu płaszczyznach, m.in. new businessu, oraz konsolidować swoje wyniki finansowe. Obecnie razem zatrudniają 140 osób, a ich roczne obroty przekroczą w br. 300 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Equinox Polska dołącza do Group One