Eurobest 2017: Walk ze srebrem za „Niewidzialnych”, brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Eurobest agencja Walk zdobyła srebro (za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej), a srebra: DDB&tribal (za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International) i FCB Warsaw (za projekt „Smart bell” dla Axa Polska).
Agencja Walk za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej otrzymała w Eurobest 2017 srebro w kategorii Druk i Publikacje. W ramach akcji wydano książkę, w której litery są widoczne tylko przy niskiej temperaturze.
DDB&tribal przyznano brąz w kategorii Promo & Activation za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International
Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.
FCB Warsaw za projekt „Smart bell” dla Axa Polska dostała brąz w kategorii Radio, a także była nominowana w kategorii Ochrona zdrowia i Innowacje.
W ramach projektu przygotowano dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.
W konkursie za sieciową agencję roku uznano DDB Worldwide, która wyprzedziła McCann Worldgroup i Havas. Miano agencji roku przypadło Adam&Eve DDB z Londynu, a na dalszych miejscach znalazły się BETC z Paryża i &CO z Kopenhagi.
Niezależną agencją roku została Grabarz & Partners z Hamburga, drugie miejsce zajęła Jung von Matt (też z Hamburga), a trzecie - N=5 z Amsterdamu.
Z kolei za sieciowy dom mediowy roku uznano MEC (dalej w rankingu są Vizeum i UM). Natomiast tytuł reklamodawcy roku przyznano Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Eurobest 2017: Walk ze srebrem za „Niewidzialnych”, brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw