SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plany Max droższe niż HBO Max. Taniej tylko z reklamami

Serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach. Dotychczas w Meksyku za dostęp do starej platformy trzeba było płacić 179 peso miesięcznie lub 1279 rocznie. Teraz dostępne są trzy plany. Taniej zapłacą tylko widzowie, którzy zgodzą się na oglądanie reklam. Treści 4K są dostępne tylko w najdroższym pakiecie.

W Stanach Zjednoczonych Max, który poza treściami fabularnymi HBO oferuje także formaty reality, rozrywkowe i dokumentalne Discovery+, zadebiutował 23 maja 2023 roku. Teraz Warner Bros. Discovery rozpoczął poszerzanie zasięgu platformy na pozostałe rynki. 

Firma zauważa w komunikacie, że nowy serwis obejmuje produkcje HBO, Warner Bros., uniwersum DC, Discovery, Discovery Home & Health, ID, Cartoon Network, Discovery Kids, Cartoonito i Adult Swim. Wiosną Max zadebiutuje także na polskim rynku. Obecnie treści Discovery+ nad Wisłą są oferowane przez Playera. 

- Uruchomienie Maxa w Ameryce Południowej otwiera nowe ścieżki wzrostu dla Warner Bros. Discovery. Wieloplatformowa oferta firmy, daje odbiorcom w regionie wiele opcji oglądania ulubionych treści. Max zawsze będzie miał wspaniałą historię do zaoferowania, na każdą chwilę, każdy nastrój i dla wszystkich – powiedział Fernando Medin, prezes i dyrektor zarządzający Warner Bros. Discovery na Amerykę Południową i dla hiszpańskojęzycznych mieszkańców USA.

W ofercie Max w Ameryce Łacińskiej znalazły się tytuły doskonale znane z HBO Max. Są to na przykład „Gra o tron”,   „Ród smoka”, „The Last of Us”, „Euforia”, „Sukcesja” czy film „Barbie”.  Nie zabrakło klasyków, jak „Przyjaciele” czy „Teoria wielkiego podrywu” albo produkcji dla dzieci („Niesamowity świat Gumballa”).

Tylko jeden pakiet taniej

Dotychczas w Meksyku HBO Max był oferowany tylko w dwóch wariantach – miesięcznym za 179 peso i rocznym – 1279 peso. Teraz dostępne są trzy pakiety.  Podstawowy plan z reklamami kosztuje 149 peso miesięcznie lub 1179 peso rocznie. Paczce towarzyszą reklamy. Można z niej korzystać na dwóch urządzeniach jednocześnie, a maksymalna rozdzielczość to Full HD.

Plan standardowy kosztuje 199 peso miesięcznie lub 1779 peso rocznie. Również można z niego korzystać na dwóch urządzeniach w jakości Full HD. Pozwala jednak na pobranie 30 treści, aby odtwarzać je w miejscach bez połączenia z internetem. Na przykład podczas podróży. Plan platynowy kosztuje już 249 peso miesięcznie lub 2397 peso rocznie. Tutaj możliwe jest 100 pobrań i odtwarzanie na czterech urządzeniach. Można oglądać produkcje w 4K i Dolby Atmos, jeśli tak zostały one udostępnione.

Na analogiczną politykę cenową Warner Bros. Discovery zdecydował się w USA, gdzie HBO Max już wcześniej można było wykupić z reklamami. Jak pisaliśmy niedawno, według serwisu Uplix.pl, w HBO Max znajdziemy znacznie mniej produkcji 4K aniżeli w Amazon Prime Video, Disney+ czy Netfliksie. Nie wiadomo czy okazji rebrandingu na Max i dodatkowej opłacie za Ultra HD, ich liczba ulegnie zwiększeniu. Na niższe opłaty w Meksyku mogą liczyć osoby, które wykupują serwis przez operatorów.

Identycznie wygląda kwestia cen w Brazylii. W tym kraju HBO Max kosztował dotychczas 34,90 reali miesięcznie, 74,90 reali kwartalnie lub 239,90 reali rocznie. Teraz plan podstawowy (z reklamami) kosztuje 29,90 reali miesięcznie lub 225,90 reali rocznie. Plan standardowy to wydatek 39,90 reali lub 357,90, a platynowy 55,90 lub 477,90.

W Polsce HBO Max kosztuje 29,99 zł miesięcznie lub 234,99 zł rocznie. Na niższe opłaty mogą liczyć osoby, które zdecydowały się na subskrypcję platformy w pierwszym miesiącu działalności (ruszył 8 marca 2022 roku) lub osoby wykupujące serwis za pośrednictwem innych operatorów, na przykład Canal+. 

Dołącz do dyskusji: Plany Max droższe niż HBO Max. Taniej tylko z reklamami

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
Do przewidzenia. Drożej... i jeszcze płać ze treści, które fanów dobrego filmu/serialu zupełnie nie interesują (wszystkie te dzisiejsze reality od Discovery)
11 1
odpowiedź
User
MX
Cena x2. No nieciekawie. Zobaczymy co zrobią u nas.
5 1
odpowiedź
User
Don
Clickbait. Nic sensacyjnego, czy kontrowersyjnego. Nie dotyczy naszego rynku i jest w pełni uzasadnione. Mogliście się już pokusić o jakąś analizę rynku i otoczenia konkurencyjnego w Ameryce Południowej. Pokazać różnice w nowej ofercie i napisać jak to wpływa na cenę. A tak?
2 3
odpowiedź