ITI Neovision rusza z telewizją na kartę
3 października należąca w całości do ITI Neovision (operatorplatformy N) nowa spółka Cyfrowy Dom uruchomi projekt Telewizja nakartę. Korzystając z tej usługi, klienci będą mogli oglądać płatnekanały, nie podpisując przy tym żadnych umów i nie płacącabonamentu.
Wszyscy klienci Telewizji na kartę uzyskają bezpłatny dostęp dopięciu kanałów: TVN, TVN 7, TVP 1, TVP 2, Religia.tv oraz do setekniekodowanych kanałów satelitarnych nadawanych z satelity Hot Bird.W ofercie płatnej będą mogli dodatkowo oglądać TVN 24, Nsport, TVNTurbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVP Info, TVP Sport iDisney Channel. Aby odbierać te kanały, będą oni musieli doładowaćkartę. Będzie to można zrobić na miesiąc (wtedy zapłaci się zaniego 16 zł), na trzy miesiące (miesięczna opłata wyniesie 14 zł),na pół roku (miesiąc kosztować będzie 12 zł) lub na rok (wtedyopłata miesięczna będzie najniższa i wyniesie 10 zł).
Aby rozpocząć korzystanie z usługi trzeba będzie zakupić kartęza 49 zł i posiadać dekoder przystosowany do odbioru programówkodowanych w systemie Conax. Będzie też możliwość zakupu wraz zkartą odbiornika Technistar, którego cena będzie różna zależnie oddystrybutora, ale ma nie przekroczyć 200 zł. Nowozakupiona karta damożliwość oglądania programów płatnych przez trzy miesiące bezkonieczności jej doładowywania.
Start usługi wymagać będzie aktywacji telefonicznej lubaktywacji przez stronę internetową www.telewizjanakarte.pl.Dedykowane projektowi Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Domu będziedostępne siedem dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 22.00. Kartębędzie można doładować realizując przelew bankowy na wskazanekonto, w wybranych punktach sprzedaży oraz drogą elektroniczną.Karty i dekodery będą sprzedawane w ponad tysiącu miejsc na tereniecałego kraju. Będą to m.in.: punkty sprzedaży sprzętu satelitarnegohandlujące nie tylko sprzętem platform, ale też akcesoriamisatelitarnymi oraz sklepy RTV - AGD.
- Projekt "telewizja na kartę" związany jest m.in. zzakończeniem przez TVN emisji analogowej z Hot Birda, która mazostać wyłączona pomiędzy 10 a 17 grudnia br. - tłumaczy namKatarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa ITI Neovison. Szacuje się,że w taki sposób stację odbiera ok. 200 tys. gospodarstw domowych.Oferta jest też skierowana do ludzi, którzy nigdy nie korzystali zkanałów tematycznych lub mają utrudniony dostęp do telewizji np. wmniejszych miejscowościach czy na działkach. Cyfrowy Domwprowadzając Telewizję na kartę chciałby przyspieszyć cyfryzację wPolsce. Na ofercie zyskać ma też należąca do ITI Neovisionplatforma. - Wierzymy, że po jakimś czasie cześć klientów Telewizjina kartę będzie chciała skorzystać z oferty N - przyznaje KatarzynaSzczepanik.
Uruchomieniu projektu będzie towarzyszyć promocja w spółkachGrupy ITI oraz u dystrybutorów. Na razie jednak nie znane są jejszczegóły tych działań.
Dołącz do dyskusji: ITI Neovision rusza z telewizją na kartę