„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”
W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia”. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 296 984 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 4,87 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 277 439 egz., po wzroście o 4,49 proc. - jedynym w zestawieniu.
Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 2,29 proc. do 254 276 egz.
Na szóstym miejscu uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż zmalała o 20,53 proc. do 119 167 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
449 925 |
296 984 |
296 984 |
429 890 |
312 195 |
312 195 |
-4,87% |
Świat Kobiety |
389 913 |
277 439 |
277 439 |
404 950 |
265 528 |
265 528 |
4,49% |
Dobre Rady |
388 000 |
254 326 |
254 276 |
437 000 |
260 230 |
260 230 |
-2,29% |
Poradnik Domowy |
273 940 |
169 137 |
169 137 |
337 880 |
191 946 |
191 946 |
-11,88% |
Claudia |
288 880 |
165 540 |
165 540 |
354 700 |
190 071 |
190 071 |
-12,91% |
Olivia |
199 964 |
119 167 |
119 167 |
299 921 |
149 943 |
149 943 |
-20,53% |
Cała Ty |
179 000 |
94 074 |
94 074 |
212 000 |
109 121 |
109 121 |
-13,79% |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 13,81 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu jedyny spadek odnotowała „Kobieta i Życie” - było to 2,97 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
449 925 |
296 984 |
296 984 |
424 935 |
306 078 |
306 078 |
-2,97% |
Świat Kobiety |
389 913 |
277 439 |
277 439 |
444 906 |
277 282 |
277 282 |
0,06% |
Dobre Rady |
388 000 |
254 326 |
254 276 |
383 000 |
236 200 |
236 200 |
7,65% |
Poradnik Domowy |
273 940 |
169 137 |
169 137 |
275 070 |
166 622 |
166 622 |
1,51% |
Claudia |
288 880 |
165 540 |
165 540 |
268 962 |
148 765 |
148 765 |
11,28% |
Olivia |
199 964 |
119 167 |
119 167 |
214 962 |
104 705 |
104 705 |
13,81% |
Cała Ty |
179 000 |
94 074 |
94 074 |
183 500 |
93 717 |
93 717 |
0,38% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”