Kubuś reklamowany w lekkiej butelce i dla dorosłych (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania napoju Kubuś (Maspex Wadowice) promująca jego dużą butelkę oraz podkreślająca, że jest skierowany również dla dorosłych. Akcję na zlecenie Maspexu Wadowice przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia.
Nowe reklamy Kubusia pokazują dzieci w roli spikerów telewizyjnych, relacjonujących prowadzone przez siebie eksperymenty, które mają pokazać, jaki naprawdę jest ten napój. W efekcie okazuje się, że duża butelka Kubusia jest tak lekka, że nawet balonik może ją unieść, a ponadto napój jak najbardziej pasuje dorosłym.
W ramach kampanii spoty są emitowane m.in. w TVP 1, TVP2, TVN i Polsacie. Kreację reklam przygotowała agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Kubuś reklamowany w lekkiej butelce i dla dorosłych (wideo)