SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Logo” traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników „Playboy” i „Sukces”

W maju 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród pism męskich utrzymał się „Men's Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu mógł pochwalić się „Playboy”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2013 roku wyniosła 51 879 egz. i względem maja 2012 roku była niższa o 11,25 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował wzrost wynoszący 4,85 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 48 466 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 2,06 proc. do 41 670 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,56 proc. i ostatecznie wyniósł 28 932 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju 2013 roku wyniosła 26 664 egz., po wzroście o 4,60 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 41,07 proc. do poziomu 14 955 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

51 879

58 455

Playboy

48 466

46 226

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 670

42 545

Logo

28 932

38 866

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

26 664

25 492

Sukces

14 955

10 601


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 25,39 proc.) wśród pism męskich pochwalić się może „Playboy”. Z kolei najwięcej stracił „Men's Health” - było to 19,35 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

51 879

64 328

Playboy

48 466

38 651

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

41 670

38 487

Logo

28 932

31 086

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

26 664

24 579

Sukces

14 955

17 230

Dołącz do dyskusji: „Logo” traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników „Playboy” i „Sukces”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl