Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 5,26 proc. do 0,60 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,21 proc. (bez zmian).
Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc., po spadku o 25 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 8.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 41,67 proc. do 0,07 proc., zanotowała Viva Polska, która w zestawieniu spadła z lokaty 5. na 7.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
sierpień 2015 |
sierpień 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polo TV |
0,98% |
0,83% |
-15,31% |
Eska TV |
0,57% |
0,60% |
5,26% |
Disco Polo Music |
0,21% |
0,21% |
0,00% |
4FunTV |
0,20% |
0,15% |
-25,00% |
Power TV |
0,05% |
0,07% |
40,00% |
Stars.tv |
0,07% |
0,07% |
0,00% |
Viva Polska |
0,12% |
0,07% |
-41,67% |
4FUN FIT&DANCE |
0,02% |
0,06% |
200,00% |
Kino Polska Muzyka |
0,09% |
0,06% |
-33,33% |
Vox Music TV |
0,04% |
0,05% |
25,00% |
4FUN HITS |
0,02% |
0,04% |
100,00% |
TO!TV |
0,05% |
0,03% |
-40,00% |
VH1 |
0,03% |
0,02% |
-33,33% |
Muzo.tv |
0,01% |
0,01% |
0,00% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 9,40 proc., wyniósł 1,35 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,06 proc. udziału, do góry o 12,77 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,35 proc.; + 6,06 proc.).
Największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
sierpień 2015 |
sierpień 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polo TV |
1,49% |
1,35% |
-9,40% |
Eska TV |
0,94% |
1,06% |
12,77% |
Disco Polo Music |
0,33% |
0,35% |
6,06% |
4FunTV |
0,38% |
0,30% |
-21,05% |
Power TV |
0,09% |
0,16% |
77,78% |
Viva Polska |
0,20% |
0,14% |
-30,00% |
4FUN FIT&DANCE |
0,03% |
0,11% |
266,67% |
Kino Polska Muzyka |
0,14% |
0,11% |
-21,43% |
Stars.tv |
0,12% |
0,11% |
-8,33% |
Vox Music TV |
0,08% |
0,10% |
25,00% |
4FUN HITS |
0,05% |
0,07% |
40,00% |
TO!TV |
0,06% |
0,05% |
-16,67% |
VH1 |
0,06% |
0,03% |
-50,00% |
Muzo.tv |
0,03% |
0,02% |
-33,33% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry