SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 15 mln zł na kampanię promującą polską gospodarkę za granicą

Ministerstwo Gospodarki planuje przeprowadzić w mediach zagranicznych kampanię promującą polska gospodarkę. Przeznaczy na nią ponad 15,4 mln zł netto.

Zaplanowane działania mają na celu promocję zwłaszcza polskiego eksportu. Realizowane mają być na terenie Niemiec, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz w Brazylii.

W Brazylii, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, kampania będzie emitowana wyłącznie w telewizji, w Chinach obejmie prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. Realizowana za granicą kampania informacyjno-promocyjna będzie skorelowana merytorycznie z branżowymi programami promocji i programami promocji o charakterze ogólnym. Działania mają ruszyć nie wcześniej niż na początku września br. i potrwają maksymalnie do końca października br.

Kampania ma zachęcić zagranicznych przedsiębiorców do nawiązywania współpracy gospodarczej z przedsiębiorcami polskimi. Działania te mają m.in. poprawić wizerunek Polski i polskiej gospodarki wśród zagranicznych przedsiębiorców jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego otwartego na nowe kontakty, posiadającego własne specjalności eksportowe.

Na obecnym etapie  nie wiadomo, kto zrealizuje na zlecenie resortu gospodarki zaplanowaną kampanię - ministerstwo ogłosiło właśnie przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie tych działań.

Dołącz do dyskusji: Ponad 15 mln zł na kampanię promującą polską gospodarkę za granicą

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vućko
Warto, by prasa przyjrzała się temu przetargowi z bliska...
0 0
odpowiedź
User
Piotrek
Zadziwiajace jak konsekwentnie i bez sensu wydawane sa nasze pieniadze. Jaki glupek uwaza, ze jak Chinczyk czy Brazylijczyk, ktory nie slyszal o Polsce, obejrzy przypadkiem kolejna idiotyczna reklame to zaraz sie przekona jak swietnym partnerem jest Polska.
0 0
odpowiedź
User
wasylwek
Trudno nie przyznać racji Piotrkowi, celny komentarz. bo przecież to nie chodzi o to, by jakiś Chińczyk czy Brazyliczyk dowiedział się o istnieniu jakieś tam zaściankowej Polski, chodzi wyłącznie o to, by gonić króliczka a mówiąc dosadniej chodzi o to, by króliczek i jego znajomi mogli sobie uszczknac z tej sałaty budzetowej kilka listków , saałata jest przeciez i tak do wydania. A czy będą jakiekolwiek inwestycje z tych krajów w Polsce czy nie .... a kogo to ostatecznie obchodzi ... Poniał ???
0 0
odpowiedź