Rekordowe wyniki Carrefour w Polsce
W trzecim kwartale tego roku Grupa Carrefour odnotowała 20,1 mld euro ze sprzedaży. W Polsce sprzedaż w omawianym okresie wyniosła 523 mln euro, co stanowi wzrost o 6 proc. (nie licząc cen paliwa) i o 5,9 proc. uwzględniając zmiany kursów walut.
Sprzedaż porównywalna (LfL) Carrefoura wzrosła na polskim rynku o 6,2 proc, podczas gdy w innych krajach odnotowano spadki. We Francji strata wyniosła 0,9 proc. we Włoszech 2,3 proc., a w Belgii 2,8 proc.
We fragmencie raportu z wynikami finansowymi, dotyczącym polskiego rynku, detalista komentuje - "Rekordowy wzrost to potwierdzenie trafności modelu komercyjnego oraz inicjatyw podejmowanych w celu zadowolenia konsumenta”.
Wyniki sprzedaży w Polsce w trzecim kwartale br. wyniosły 523 mln euro, o 6 proc. więcej bez cen paliwa i o 5,9 proc. przy zmiennym kursie walut.
Od stycznia do końca września sprzedaż zaś wniosła 1,55 mld euro, organicznie o 4,7 proc. więcej rok do roku. Sprzedaż LfL w tym okresie wzrosła o 5 proc.
Carrefour na koniec trzeciego kwartału 2019 roku miał w Polsce 89 hipermarkety, 152 supermarkety oraz 640 sklepy convenience.
Dołącz do dyskusji: Rekordowe wyniki Carrefour w Polsce