Ruszyły zgłoszenia do konkursu The Next Gen of PR 2023
Wystartowały zgłoszenia do drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR dla PR-owców poniżej 35 roku życia. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie kampanii public relations na zadany brief. Konkurs, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations, stanowi polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez Partnera. Przygotowane kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowym, którego organizatorem jest ICCO (International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.
Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 19 maja.
– The Next Gen of PR pokazuje i wspiera największe wschodzące talenty PR-owe. Promuje pasję, kreatywność, odwagę, daje możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz konfrontacji swoich pomysłów z ocenami ekspertów – mówi Anna Simon, wiceprezeska Związku Firm Public Relations.
Kto może wziąć udział w konkursie The Next Gen of PR
W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe teamy, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zgłoszenia mogą dokonywać zespoły we własnym imieniu. Deklarację uczestnictwa może również wypełnić podmiot zatrudniający pracowników.
Laureaci polskiej edycji The Next Gen of PR 2023 zostaną ogłoszeni w czerwcu br.
Udział w konkursie można zgłaszać do 19 maja br. poprzez formularz na stronie: Genofpr.conrego.com.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do konkursu The Next Gen of PR 2023