SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SalesTube i Mediaplus International tworzą multimarket do obsługi BMW

Agencja martech & e-commerce SalesTube i Mediaplus International powołują wspólny hub kompetencyjny. Nowo utworzony zespół będzie prowadzić działania płatne w wyszukiwarce Google oraz kampanie reklamowe w social mediach dla marki BMW na kilkudziesięciu rynkach europejskich.

Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group - partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.

- Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.

Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.
 

Dołącz do dyskusji: SalesTube i Mediaplus International tworzą multimarket do obsługi BMW

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
User
Czy polska załoga eksperckiego habu jest zatrudniona za minimum na UP , a reszta na zleceniu, jak to drzewiej bywało? I jaki to miało wpływ na marżę Sales Tube i wynik przetargu? No chyba , ze zadecydowały te wyjątkowe narzedzia do generowania sprzedazy...
0 0
odpowiedź