SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skoki narciarskie i „ M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP

W opublikowanym na styczeń 2020 roku cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są reklamy przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

TVP1 będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich prawie co weekend w styczniu 2020 roku. Najwięcej będą kosztować spoty przy transmisji z konkursu Czterech Skoczni z austriackiego Bischofshofen 6 stycznia - 88,6 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów),

42,8 tys. zł kosztuje najdroższy spot przy „Wiadomościach” w niedzielny wieczór. W dni powszednie maksymalna cena nie przekracza 36,7 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą do 25,5 tys. zł w dni robocze i do 25 tys. zł w niedziele (wyjątkiem jest 6 stycznia 2020 roku - wtedy spot wyceniono na 45 tys. zł).

Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 29,4 tys. zł i 42,8 tys. zł.

Spośród seriali TVP1 najwyższe ceny spotów ma serial „Młody Piłsudski” emitowany w niedzielne wieczory – trzeba zapłacić 34,8 tys. zł. Na reklamę przy „Ojcu Mateuszu” trzeba wydać 25,6 tys. zł,  przy „Komisarzu Alexie” - 23,7 tys. zł, a przy „Blondynce” - 20,5 tys. zł.

Cena spotu przy „Sanatorium miłości” wynosi 30,1 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 26,3 tys. zł.

6 stycznia 2020 roku TVP1 pokaże koncert kolęd „Polska Pomaga. Na ratunek Syrii” - reklamę przy nim wyceniono na 17,4 tys. zł.

"M jak miłość" na czele stawki

W TVP2 tradycyjnie już najwyższe ceny spotów obowiązują przy serialu „M jak miłość” - dochodzą do 69,2 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani blokiem reklamowym przy „Barwach szczęścia” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 40,6 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” - 38,3 tys. zł, a przy „Na sygnale” - 33,8 tys. zł.

Od 7 stycznia w dni powszednie TVP2 będzie pokazywać „Vabanque” - reklama przy tej produkcji kosztuje 15,9 tys. zł. Dzień wcześniej, chwilę przed g. 22 na antenie „Dwójki” pojawi się produkcja  „Lepsza połowa” - tu reklamę wyceniono maksymalnie na 46,9 tys. zł.

W sobotnie wieczory z kolei reklamodawcy będą mogli wybrać spoty przy show „The Voice Kids” - tu stawka za spot dochodzi do 36,3 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklam na styczeń 2020 roku. Start bukingu cenników nadawca zaczyna w piątek 13 grudnia o g. 12. Deadline na zlecanie pakietów w grupie 16-59 i pozostałych grupach mija 17 grudnia br.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc., a TVP2 - 8,16 proc.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.

Dołącz do dyskusji: Skoki narciarskie i „ M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebek
nuda flaszki olejem patologia TVP
0 0
odpowiedź