Radosław Wróblewski i Katarzyna Piekarska dyrektorami w agencji Streetcom
Do zespołu agencji Streetfom dołączyli Radosław Wróblewski, który objął nowo utworzoną funkcję global operations directora, oraz Katarzyna Piekarska jako sales director.
Radosław Wróblewski w Streetcom nadzoruje operacyjnie projekty, które firma ma w stałej obsłudze oraz odpowiada za rozbudowę zespołu do obsługi klientów.
Przez ostatnie trzy lata pracował w New Media Ventures, gdzie odpowiadał za rozwój B2B platformy e-commercowej MAM i współpracę ze strategicznymi partnerami. Wcześniej współtworzył kanał TVN CNBC i zarządzał jego zespołem. Ma wiele lat doświadczenia w zarządzaniu usługami B2B, e-commerce i modelowaniu procesów biznesowych.
Z kolei Katarzyna Piekarska jako sales director odpowiada w Streetcom za rozwój sprzedaży oraz poszukiwanie potencjału w nowych obszarach biznesowych, w tym za współpracę z domami mediowymi. Ponadto zarządza zespołem sprzedaży.
Poprzednio przez trzy lata była dyrektorem sprzedaży w firmie Bridge Media. Wcześniej pracowała w pionach sprzedażowych Microsoftu i Eniro. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie.
- Powiększenie struktury i stworzenie nowych stanowisk było konieczne w związku z rozwojem biznesu i pozyskaniem przez nas projektu globalnego, realizowanego dla wiodącego koncernu branży FMCG w skali europejskiej - informuje Matylda Szymalska, szefowa agencji Streeetcom. - Jestem szczęśliwa, że udało nam się pozyskać wspaniałych menadżerów do Streetcom, planujemy dalszą rozbudowę zespołu. Zawłaszcza, że obecnie wdrażamy plan implementacji narzędzi Streetcom w nowych obszarach biznesowych m.in. RTV/AGD i e-commerce, planujemy też dalsze rozszerzenie oferty produktowej Streetcom - wylicza.
Dołącz do dyskusji: Radosław Wróblewski i Katarzyna Piekarska dyrektorami w agencji Streetcom