'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'
W październiku 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) a liderem w segmencie były "Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w październiku ur. wyniosła 467 191 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy" (Agora),
które sprzedało się w ilości 418 231 egz. (spadek o 6,6 proc.), a
na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo
Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 581 egz. (spadek o 16
proc.).
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 467 191 | 464 848 |
Poradnik Domowy | 418 231 | 448 402 |
Świat Kobiety | 405 581 | 483 894 |
Claudia | 359 378 | 378 072 |
Olivia | 277 199 | 268 800 |
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego
miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował
miesięcznik "Poradnik Domowy" (16 proc.).
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 467 191 | 542 161 |
Poradnik Domowy | 418 231 | 500 277 |
Świat Kobiety | 405 581 | 458 029 |
Claudia | 359 378 | 396 706 |
Olivia | 277 199 | 324 379 |
Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'