Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy eliminacyjnych meczach polskich siatkarek do igrzysk olimpijskich oraz przy prognozie pogody w TVP1.
Na 38,4 tys. zł wyceniono 30-sek. reklamę przy meczu Polska - Serbia rozgrywanym przez siatkarki w ramach eliminacji do Igrzysk Olimpijskich 4 sierpnia br. (cena netto dla spotu 30 sek., bez rabatów). Nieznacznie mniej, bo 36 tys. zł kosztuje w TVP1 spot przy prognozie pogody w niedzielny wieczór. W dni powszednie maksymalna stawka w tym bloku wynosi 31,8 tys. zł.
Na zbliżonym poziomie kształtują się ceny przy wieczornych „Wiadomościach” - w dni robocze maksymalna cena wynosi 32,2 tys. zł. W niedzielny wieczór nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie informacyjnym.
Za spot przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą do 17,9 tys. zł w dni powszednie i 15,6 tys. zł w niedziele.
30,4 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy czwartkowym serialu „Ojciec Mateusz”, a 28,2 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „Sprawie dla reportera”.
1 sierpnia br. o g. 20 TVP1 pokaże koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” - reklamę przy nim wyceniono na 23,4 tys. zł.
W TVP2 najdroższy spot kosztuje 30 tys. zł - to reklama wyemitowana w bloku przy Festiwalu Muzyki Tanecznej Kielce 2019. który odbędzie się 10 i 11 sierpnia br. Tyle samo trzeba zapłacić przy relacjach z wakacyjnej, cotygodniowej imprezy TVP2 - „Lato, muzyka, zabawa. Wakacyjna trasa Dwójki 2019”.
Biuro Reklamy TVP jako drugie – po TVN Media – rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień. Zamówienia na tzw. pakiety KZP przyjmowane są do poniedziałku 22 lipca br., spotlisty w iubileo zostaną opublikowane 26 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Mecze siatkarek najdroższe w cenniku reklamowym TVP na sierpień