„Tylko muzyka 9” straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam
Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,28 mln osób, o 200 tys. mniej niż siódmą serię emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 26,54 mln zł.
Dziewiątą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 15 marca do 24 maja br. Talent-show śledziło średnio 2,28 mln osób, co przełożyło się na 14,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 14,48 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, nadany 22 marca br. Obejrzało go średnio 2,72 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR% |
|
22-03-2015 |
2 716 570 |
15,76% |
19-04-2015 |
2 595 348 |
15,23% |
12-04-2015 |
2 588 572 |
15,70% |
Nadawana rok temu siódma edycja „Tylko muzyki” miała o 200 tys. więcej widzów - było to średnio 2,48 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,86 proc. i 16,56 proc. (więcej na ten temat).
Z kolei ósma seria talent-show, którą widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r., także cieszyła się większą popularnością. Oglądało ją bowiem 2,43 mln widzów przy udziale na poziomie 14,55 proc. w grupie 4+ i 15,17 proc. w 16-49 (dowiedz się więcej).
Polsat w czasie emisji muzycznego programu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Ranczo”, filmy fabularne, pilot programu „Rolnik szuka żony” i audycje związane z wyborami prezydenckimi, co dało jej 24,35 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły zaś: TVN (gł. „Mamy Cię”, „Nie rób scen” i „Mąż czy nie mąż”; 7,52 proc.) oraz TVP2 (gł. „Kabaretowa scena Dwójki przedstawia”, „Służby specjalne” i „Krew z krwi”; 5,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Konkurencja
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
3 929 386 |
24,35% |
19,32% |
Polsat - Tylko muzyka 9 |
2 282 352 |
14,15% |
14,48% |
TVN |
1 212 813 |
7,52% |
9,66% |
TVP2 |
911 590 |
5,65% |
5,58% |
Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji talent-show wyniosły 26,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” wygrał Marcin Patrzałek. Dziesiąta odsłona muzycznego talent-show na antenie Polsatu pojawi się jesienią br., w czerwcu zorganizowane zostaną precastingi mające wyłonić jej uczestników (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 9” straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam