W spocie Wirtualnej Polski dziennikarze opisują swoje ważne teksty (wideo)
Wirtualna Polska zaczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą, że w ub.r. była najczęściej cytowanym portalem internetowym. W spocie występują dziennikarze WP.pl i Money.pl.
W reklamie o swoich ważnych, szeroko komentowanych artykułach mówią Mateusz Ratajczak z Money.pl oraz Michał Wróblewski, Magda Mieśnik i Patryk Osowski z WP.pl. Spot kończy się hasłem „Poznaj prawdę w Polsce. Wirtualnej Polsce. Najbardziej opiniotwórczym medium internetowym”.
Kampania podkreśla, że Wirtualna Polska według Instytutu Monitorowania Mediów była w ub.r. najczęściej cytowanym portalem internetowym - inne media powoływały się na WP 23,4 tys. razy.
Akcja ma charakter autopromocyjny, jest realizowana w serwisach i aplikacjach Grupy Wirtualna Polska. Potrwa do 17 lutego. Wydawca przygotował i prowadzi ją we własnym zakresie.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 21,92 mln realnych użytkowników i 2,77 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 16,38 mln użytkowników i 1,79 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: W spocie Wirtualnej Polski dziennikarze opisują swoje ważne teksty (wideo)