Wszystkie „złote” reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 18 złotych nagród. Trzy zdobyła kampania „Język polski jest Ą-Ę”, a dwie - spoty telewizyjne pożyczki w ING Banku Śląskim. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
Język polski jest Ą-Ę
21 lutego 2013 wystartowała kampania społeczna w obronie znaków diakrytycznych. Aby zwrócić uwagę na problem nieużywania ich w mailach i SMS-ach, usunięto polskie znaki ze wszystkich mediów.
Zgłaszający: Ogilvy & Mather Advertising
Współzgłaszający: OgilvyPR
Klient: Rada Języka Polskiego
Produkt: Język polski
Dyrektor kreatywny: Jan Majle
Art directorzy: Joanna Biernacka, Agata Dobrowolska, Bartłomiej Walczuk, Wiktor Malinowski
Copywriterzy: Bartek Klimaszewski, Wiktor Bielski
Dom Produkcyjny: RedWorks
Client Service: Ania Tańska, Maciej Kuś
3 złote nagrody:
Kategoria: Active Advertising, podkategoria: Działania pr
Kategoria: Kampania
Kategoria: Radio, podkategoria: Reklama społeczna i non-profit
1 2
Dołącz do dyskusji: Wszystkie „złote” reklamy KTR (wideo case study)