SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie „złote” reklamy KTR (wideo case study)

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 18 złotych nagród. Trzy zdobyła kampania „Język polski jest Ą-Ę”, a dwie - spoty telewizyjne pożyczki w ING Banku Śląskim. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.

Język polski jest Ą-Ę

21 lutego 2013 wystartowała kampania społeczna w obronie znaków diakrytycznych. Aby zwrócić uwagę na problem nieużywania ich w mailach i SMS-ach, usunięto polskie znaki ze wszystkich mediów.

Zgłaszający: Ogilvy & Mather Advertising
Współzgłaszający: OgilvyPR
Klient: Rada Języka Polskiego
Produkt: Język polski

Dyrektor kreatywny: Jan Majle
Art directorzy: Joanna Biernacka, Agata Dobrowolska, Bartłomiej Walczuk, Wiktor Malinowski
Copywriterzy: Bartek Klimaszewski, Wiktor Bielski
Dom Produkcyjny: RedWorks
Client Service: Ania Tańska, Maciej Kuś

3 złote nagrody:
Kategoria: Active Advertising, podkategoria: Działania pr
Kategoria: Kampania
Kategoria: Radio, podkategoria: Reklama społeczna i non-profit





 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Wszystkie „złote” reklamy KTR (wideo case study)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl