Centrum Handlowe Blue City promuje się jako miejsce rozrywki
Z początkiem stycznia ruszyła kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Blue City. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.
W kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.
Akcja obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei Mazowieckich.
- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.
Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: Centrum Handlowe Blue City promuje się jako miejsce rozrywki