Decathlon reklamuje sportowe prezenty na Święta
W bożonarodzeniowej kampanii sklepów Decathlon prezentowane są dostępne w nich ubrania i sprzęt do sportów zimowych. Akcję przygotowały firmy SportPartner, Garmont i PanMedia Western.
Bożonarodzeniowa kampania Decathlonu obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty, reklamujące polary Quechua, w w TVN, Polsacie, Discovery, kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i Atmediów), radio (RMF FM, Radio ZET, rozgłośnie z pakietu Drapacz Chmur), prasę (tygodniki, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, tytuły lokalne), internet (m.in. Ceneo, Facebook, mobilne aplikacje Wirtualnej Polsk i Behavii, mailingi w Interii, strony z sieci reklamowych Arbo, Cormedia, Advice, Ringier Axel Springer, Evolution Media) oraz outdoor (duże miasta, w których działają sklepy Decathlon). Akcja potrwa do 24 grudnia.
Reklamy internetowe i prasowe oraz adaptację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Garmont, reklamę outdoorową - agencja SportPartner, spot radiowy - Decathlon wspólnie ze studiem Antyradio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje sportowe prezenty na Święta