'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bank direct (wideo)
2 lutego rusza wizerunkowa kampania internetowego Volkswagen Bank direct pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Kampanię zaplanowano w telewizji, prasie i internecie.
- Przekaz kierujemy do osób nie tylko wykonujących wolne zawody. Chodzi nam o ludzi samodzielnych, którzy nie boją się podejmować odważnych decyzji, cenią niezależność oraz potrzebują łatwego i prostego dostępu do konta bankowego - powiedział wczoraj Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct. Obsługa w banku odbywa się wyłącznie poprzez internet i telefon.
Kampanię początkowo zaplanowano w telewizji. Spoty można będzie zobaczyć w TVP, TVN, TVN 24, na Polsacie, w Discovery oraz w wybranych kanałach AtMedia. W kolejnych etapach kampania obejmie zasięgiem również prasę. Przygotowano też portal dlawolnychzawodowcow.pl, wykonany przez agencję MRM Worldwide.
- Chcieliśmy przełamać sztampowe polskie kampanie banków, na których widać spadające z nieba pieniądze - dodaje Augustowski.
Na filmach widać pracę Anny, kierownika robót strzałowych, Jana, kontrolera bezpieczeństwa i jakości oraz Piotra, który jest wolontariuszem i chirurgiem.
Kreację przygotowała agencja Tippingpoint. Planowaniem zajął się MindShare.
Dołącz do dyskusji: 'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bank direct (wideo)