SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Galileo' hitem Czwórki

Nowe odcinki programu "Galileo" notują bardzo dobre wynikioglądalność. Cztery premierowe wydania magazynu pokazane w marcuzgromadziły średnio 520 tys. widzów, popołudniowe powtórki śledzizaś 475 tysięcy osób.

Premierowe wydania, nadawane w soboty i niedziele o 19.00 mają3,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 3,68 proc. udziału wkomercyjnej grupie docelowej 16-49 - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl.

Godzina 19.00

4+

Age
(16 - 49)

DataAMRSHR%SHR%
07-03-20093710432,51%3,00%
08-03-20095659213,49%3,82%
14-03-20095473673,79%4,50%
15-03-20096042843,61%4,17%
średnio5208083,35%3,86%

Rekordowy udział w rynku notują powtórki magazynu nadawane w tesame dni, tyle że o 11.00. W grupie 4+ zbierają 5,23 proc. udziałuw rynku, zaś w komercyjnej grupie docelowej aż 6,98 proc. udziału (najlepszy odcinek 9,2 proc. udziału w rynku).

Godzina 11.00

4+

Age
(16 - 49)

DataAMRSHR%SHR%
08-03-20097511407,22%9,20%
14-03-20091635452,43%2,18%
15-03-20095149815,09%7,66%
średnio4753485,23%6,98%

Ponad 27 proc. widzów magazynu pochodzi z największych miast.Nieco chętniej od kobiet oglądają go mężczyźni.

Dołącz do dyskusji: 'Galileo' hitem Czwórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl