SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec jednego z biznesów Grupy ZPR Media. Będą zwolnienia

Grupa ZPR Media zamknęła projekt Targów Książki i Mediów VIVELO. To ma spowodować zwolnienia, choć jak tłumaczy nam biuro prasowe Grupy „części osób, które pracowały przy organizacji Targów zaproponowaliśmy pracę na innych stanowiskach”.
 

Zbigniew Benbenek, właściciel Grupy ZPR, fot. screen z youtube / MMC Polska Zbigniew Benbenek, właściciel Grupy ZPR, fot. screen z youtube / MMC Polska

Pod koniec listopada br. Grupa ZPR Media poinformowała o zakończeniu organizacji Targów Książki i Mediów VIVELO. Skąd taka decyzja? - Decyzja o zakończeniu projektu była poprzedzona szczegółową analizą sytuacji w branży, do zredefiniowania naszych działań skłoniły nas m.in. dynamiczne zmiany w otoczeniu rynkowym i rosnące koszty - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Grupy ZPR Media.

Zmiany w Grupie

Targi VIVELO miały dotychczas dwie edycje w Warszawie na PGE Narodowym (2023, 2024) oraz jedną w Lublinie (w Targach Lublin) w 2024 roku. Z naszych informacji wynika, że Targi były przedmiotem pięcioletniej umowy ze stadionem w stolicy. Spółka nie komentuje tej informacji.

Czytaj także: W tym radiu nie usłyszymy świątecznych piosenek

Jak słyszymy, w efekcie zmian dojdzie do zwolnienia kilkunastu osób. - Części osób, które pracowały przy organizacji Targów VIVELO zaproponowaliśmy pracę na innych stanowiskach w Grupie ZPR Media - informuje biuro prasowe wydawcy.

Trzecia edycja Targów VIVELO w Warszawie miała odbyć się w dniach 22-25 maja 2025.

Do Grupy ZPR Media należą m.in.: hub produkcyjny ZPR Media, Veles Productions, dostawca telewizji Supermedia, Instytut Badań Pollster, Internetowy dom mediowy IDMnet, wydawnictwo muzyczne SAYHi, Wydawnictwo Harde, Wydawnictwo Lekkie, tytuł “Super Express”, Radio Eska, Eska2, Radio Plus, VOX FM, serwis Murator.pl, portal Mjakmama.pl., Poradnikzdrowie.pl, Beszamel.pl, VIBE FM, księgarnia internetowa Vivelo.pl oraz radiowo nadające po ukraińsku Z Wami FM.

Niedawno podawaliśmy, że Grupa ZPR Media wdrożyła w swoich serwisach nowe profile użytkowników internetu opracowane na podstawie ich zainteresowań. Nowe rozwiązania umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii do wszystkich użytkowników serwisów Grupy oraz serwisów innych wydawców reprezentowanych przez IDMnet.

Dołącz do dyskusji: Koniec jednego z biznesów Grupy ZPR Media. Będą zwolnienia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Question Mark
Co następne?
0 0
odpowiedź
User
Question Mark
Co następne?
0 0
odpowiedź