Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)
Pod hasłem "Potrójne emocje - jedno Trójmiasto" będzie w kwietniu prowadzona wspólna kampania reklamowa Gdańska, Gdyni i Sopotu. Natomiast w miniony weekend miasta promowały się w skandynawskiej prasie.
W połowie kwietnia rozpocznie się wspólna kampania reklamowa Gdańska, Gdyni i Sopotu. Miasta będą promować w niej swoje atrakcje turystyczne oraz poświęconą im stronę internetową 3miasto.pl, która ruszy 17 kwietnia. Wykorzystywany w akcji spot w dynamicznej stylistyce prezentuje te walory pod hasłem "Potrójne emocje - jedno Trójmiasto". - Wydaje nam się, że w tym roku mniej rodaków niż zwykle wyjedzie na wczasy za granicę, dlatego chcemy ich namówić, by letnie urlopy spędzili właśnie na Pomorzu - uzasadnia Paweł Orłowski, zastępca prezydenta Sopotu.
Akcja reklamowa Trójmiasta i całego Pomorza będzie prowadzona w
stacjach grupy TVN (450 emisji) oraz na plakatach w Warszawie,
Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecinie i na Śląsku.
Tymczasem w miniony weekend miasta promowały się w 8-stronnicowym
dodatku do gazet "Dagens Nyheter" (ukazującej się w Sztokholmie) i
"Aftenposten" (wychodzącej w Oslo). Broszura, przygotowana przez
Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, prezentuje konkretne
atrakcje turystyczne Gdańska, Gdyni i Sopotu.
W ramach promocji Trójmiasta i Pomorza autostradzie A1 - na jej całej długości - zostanie nadana nazwa Autostrada Bursztynowa. Z inicjatywy pomorskiego samorządu przy drodze staną totemy, które będą o tym informować.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)