Havas Group przejmuje udziały w Camp+King
Havas Group kupiła większościowe udziały w Camp + King, agencji kreatywnej specjalizującej się w rozwoju treści cyfrowych, społecznościowych i kontentu. Warunki umowy nie zostały ujawnione.
Camp + King generuje połowę swoich dochodów z obsługi cyfrowej i social mediowej, planuje przyjąć model „Havas Village”, który łączy zespoły kreatywne i medialne. Obecna lista klientów obejmuje Energizer, Re / Max, Papa John's, Jackson Hewitt i prAna.
Transakcja jest częścią globalnej strategii strategicznej Havas Group mającej na celu stworzenie kreatywnej sieci dla nowoczesnych platform i wniesie doświadczenie Camp + King do animacji, projektowania cyfrowego, produkcji wideo i redakcji poprzez własne laboratorium treści.
Havas był mniejszościowym udziałowcem w Camp + King od momentu powstania tej firmy w 2011 roku. Camp + King został założony przez Jamiego Kinga, byłego prezesa Euro RSCG, obecnie Havas Chicago, oraz Rogera Campa.
King pozostanie dyrektorem generalnym agencji, a Camp pozostanie dyrektorem kreatywnym, nadzorując 60 pracowników w biurach w Chicago i San Francisco.
Camp + King planuje rozbudowę swojego biura w Chicago i przyjęcie modelu „Havas Village”, który łączy zespoły kreatywne i medialne w celu świadczenia usług klientom.
Dołącz do dyskusji: Havas Group przejmuje udziały w Camp+King