Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria’s Secret - najbardziej obraźliwe reklamy
Wśród finalistów tegorocznego konkursu Chip Shop Awards w kategorii „Reklamy najbardziej niepoprawne politycznie” znalazły się m.in. layouty promujące KFC, Nikon i Victoria’s Secret oraz reklamy oparte na wizerunkach Hitlera i Kim Dzong Una.
Do konkursu Chip Shop Awards można zgłaszać nie tylko reklamy wyemitowane w mediach lecz również te niezaakceptowane przez klientów oraz parodie reklam. Hasłem przewodnim konkursu jest „Kreatywność bez granic”, dlatego wśród jego kategorii są m.in. „Najlepsze plagiaty reklam”, „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze remake’i reklam” czy „Najbardziej szokujący slogan”.
>>> Najbardziej niesmaczne reklamy: Apple, Gates, Jackson, Dulux...
Uroczyste ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Chip Shop Awards nastąpi 13 czerwca w Londynie.
Marka: Daz
Agencja: Studio Precept
Marka: Iran
Autorzy: Romain Passelande - copywriter, Charlane Belliot - art director
Marka: Green Party
Autorka: Jenna Gardner
Marka: Nikon
Agencja: Company: School of Communication Arts
Marka: Monster.com
Agencja: School of Communication Arts
Marka: The Labour Party
Agencja: LHM Media
Marka: Tiffany & Co
Agencja: Branded3
1 2
Dołącz do dyskusji: Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria’s Secret - najbardziej obraźliwe reklamy