SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube

Na platformie YouTube wystartował nowy rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!” promujący usługi InPost. Za kreację, produkcję oraz strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.

Studi (dawniej Abstra) przygotowało dla InPost serię 12 filmów „Masz przesyłkę!” Nowy kanał to połączenie fabularnego formatu, zabawnej formuły, w obsadzie pełnej gwiazd Internetu. W rolę użytkowników Paczkomatów wcielili się aktorzy, znani YouTuberzy oraz influencerzy.

Celem kampanii jest promocja usług InPost. Każdy z serii 12 krótkich odcinków, będzie emitowany raz w tygodniu na YouTube.

InPost z nowym kanałem na YouTube

- Pracując nad briefem zastanawialiśmy się, w jaki sposób pokazać widzom usługi InPost, aby przyciągnąć ich uwagę oraz nakłonić, by zostali na kanale na dłużej. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzi się format fabularny oparty o zabawne sytuacje, z którymi każdy z nas spotyka się na co dzień odbierając i nadając paczki. Wierzymy, że lekka, rozrywkowa formuła kanału zostanie doceniona przez naszych użytkowników, a tym samym pokaże młodej grupie docelowej unikalne i nowoczesne produkty InPost i zalety korzystania z Paczkomatów, które znacznie ułatwiają nam życie - powiedział Olek Wandzel, CEO Studi.

Za kreację, produkcję, strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.

Dołącz do dyskusji: Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klubowisz
Będzie śmiesznie o tym paczkomacie, którym zastawili przejscie przez bramę? :-)
odpowiedź