Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube
Na platformie YouTube wystartował nowy rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!” promujący usługi InPost. Za kreację, produkcję oraz strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.
Studi (dawniej Abstra) przygotowało dla InPost serię 12 filmów „Masz przesyłkę!” Nowy kanał to połączenie fabularnego formatu, zabawnej formuły, w obsadzie pełnej gwiazd Internetu. W rolę użytkowników Paczkomatów wcielili się aktorzy, znani YouTuberzy oraz influencerzy.
Celem kampanii jest promocja usług InPost. Każdy z serii 12 krótkich odcinków, będzie emitowany raz w tygodniu na YouTube.
InPost z nowym kanałem na YouTube
- Pracując nad briefem zastanawialiśmy się, w jaki sposób pokazać widzom usługi InPost, aby przyciągnąć ich uwagę oraz nakłonić, by zostali na kanale na dłużej. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzi się format fabularny oparty o zabawne sytuacje, z którymi każdy z nas spotyka się na co dzień odbierając i nadając paczki. Wierzymy, że lekka, rozrywkowa formuła kanału zostanie doceniona przez naszych użytkowników, a tym samym pokaże młodej grupie docelowej unikalne i nowoczesne produkty InPost i zalety korzystania z Paczkomatów, które znacznie ułatwiają nam życie - powiedział Olek Wandzel, CEO Studi.
Za kreację, produkcję, strategię dystrybucji i promocji odpowiada Studi.
Dołącz do dyskusji: Studi otwiera dla InPostu kanał na YouTube