SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Listopad w TVN: 140 tys. zł za spot przy „Mam talent”

Najdroższy 30-sekundowy spot przy „Mam talent” w listopadowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 140,1 tys. zł. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali rok do roku o 1,5 proc.

Zgodnie z listopadowym cennikiem reklamowym TVN za najtańszy spot 30-sekundowy przy „Mam talent” trzeba zapłacić 114,3 tys. zł, a za najdroższy – 140,1 tys. zł. Rok temu ceny takiej reklamy przy tym programie wynosiły od 81,7 do 123,4 tys. zł. Jednocześnie „Mam talent” kolejny miesiąc z rzędu jest najdroższą dla reklamodawców pozycją z ramówki TVN – w cenniku kanału z września 30-sekundowy spot przy tym programie kosztował od 70,3 do 90,1 tys. zł (więcej na ten temat), a w cenniku z października – od 73,9 do 123,7 tys. zł (więcej).

Z kolei za półminutową reklamę przy „Faktach” trzeba obecnie zapłacić 89,8 tys. zł (emisja w dzień powszedni), 85,2 tys. zł (w soboty) lub 92,6 tys. zł (w niedziele). W listopadzie ub.r. taki spot kosztował 80,1 tys. przy emisji od poniedziałku do piątku, a 83,1 tys. zł w soboty i niedziele.

Najdroższa 30-sekundowa reklama przy serialu „Na Wspólnej” – emitowanym od poniedziałku do czwartku w prime-timie po 20:00 – kosztuje od 51 do 72,8 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej jej cena wynosiła od 58,2 do 69,7 tys. zł. Natomiast reklamodawca chcący wykupić na przyszły miesiąc taki spot przy filmie pokazywanym w TVN w piątek po 20:00 musi wydać od 58,9 do 70,1 tys. zł (w listopadzie ub.r. taka reklama kosztowała od 54,5 do 67,5 tys. zł).

Najdroższy 30-sekundowy spot przy programie Kuby Wojewódzkiego kosztuje 51,1 tys. zł (o 2,3 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przy programie Szymona Majewskiego – 66,4 tys. zł (o 5,7 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy „Top Model. Zostań modelką” – 75 tys. zł. Natomiast za reklamę tej długości przy „Tańcu z gwiazdami” trzeba zapłacić od 61,3 do 83,1 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej kosztowała ona od 76,6 do 92,3 tys. zł. Jest to zarazem jedyna z głównych pozycji programowych TVN, przy której spoty są tańsze niż przed rokiem.

Ogółem w listopadowym cenniku TVN średnia cena reklam w paśmie od 6:00 do 2:00 jest wyższa o 1,5 proc. niż rok wcześniej. Podobną podwyżkę w listopadowych cennikach TVP1 i TVP2 wprowadziło biuro reklamy Telewizji Polskiej, podczas gdy w TVP Info ceny reklam wzrosły o 9 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Listopad w TVN: 140 tys. zł za spot przy „Mam talent”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tadzio3
I tak nie oglądam tych reklam. Szkoda kasy
0 0
odpowiedź
User
pipka
To jakies nieporozumienie, przeciez wiekszosc ludzi przełacza wtedy kanał, jest to zjawisko szczegolnie widoczne przy atrakcyjnych programach, m.in. wiadomo, ze bedzie bardzo dlugi blok...
20 12
odpowiedź
User
kipel
Nie ddziwie sie wszyscy to ogladaja
20 12
odpowiedź