Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową kont dla klientów indywidualnych. W reklamach rachunek jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mbank-spot-tatadumny655.png)
W spocie mężczyzna podziwiający swoją niedawno urodzoną córkę rozmawia ze swoim alter ego z odległej przyszłości, które przekonuje go, że warto oszczędzać nawet niewielkie kwoty, także z myślą o swoich dzieciach. Rachunek dla klientów indywidualnych w mBanku jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”, zapewniając inteligentne usługi z zakresów kredytów i oszczędności.
Jest to kolejna reklama mBanku z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszych występował m.in. mężczyzna ze swoim kilkuletnim synem.
![](mbank-lekkaplacowka-150.png)
Aktywności reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa mBanku zanotowała 411 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec 218,8 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)