McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions
Agencja McCann Poland zdobyła wczoraj kolejnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ponownie kampanię "Where to Settle" zrealizowaną dla Mastercard.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/GdzieZamieszkac655.jpg)
Agencja McCann została nagrodzona wczoraj Srebrnym Lwem w kategorii Brand Experience&Activation, w podkategorii Use of website/Microsite. Uhonorowano nim kampanię "Where to settle" zrealizowaną dla Mastercard.
To już siódmy Lew na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes dla tej kampanii. Wcześniej nagrodzono ją dwoma Złotymi, jednym Srebrnym i trzema Brązowymi Lwami.
Agencja ma jeszcze trzy nominacje w kategoriach, których wyniki zostaną ogłoszone dzisiaj wieczorem. Walczy m.in. o nagrodę Titanium.
Kampania "Where to settle" otrzymała łącznie 13 nominacji.
Oprócz McCann Poland nagrody na tegorocznym Cannes Lions zdobyły też agencje Ogilvy Poland i VMLY&R Poland.
Pierwsza przywiezie z Cannes dwa Brązowe Lwy za kampanię "Buy my cancer" przygotowaną dla Onkofundacji Alivia.
Z kolei VMLY& Rubicam została uhonorowana Brązowym Lwem za projekt "Sztuka bez wstydu" dla marki Durex (Reckitt Benckiser).
Dołącz do dyskusji: McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions