Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem
W prasie parentingowej startuje kampania reklamowa mleka Nestlé Junior. Akcja pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” wspiera nowy wariant smakowy tego produktu.
Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży tego produktu w naturalnym wariancie smakowym. Przekaz wykorzystywany w akcji pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” opiera się na wizerunku mlecznego duszka.
Akcja obejmuje prasę parentingową („Mamo to Ja”, „Mam Dziecko”, „Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko” i „Rodzice”), w której będzie prowadzona od wydań marcowych.
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem