Netia rusza z kampanią i powalczy o internet z TP
Spółka telekomunikacyjna Netia chce do końca roku mieć 200 tys. abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu - poinformowali przedstawiciele firmy.
Około 65 tys. nowych klientów firma chce zdobyć dzięki trzem promocjom i związanymi z nimi kampaniami reklamowymi.
"W tej chwili mamy około 135 tys. klientów korzystających z dostępu do szerokopasmowego internetu. Liczymy, że do końca roku, dzięki tej i dwóm kolejnym promocjom, ich liczba liczba wzrośnie do 200 tys." - powiedział dyrektor ds. operacyjnych Bertrand Le Guern.
W poniedziałek, 9 lipca ruszyła kampania promocyjna Netii, która potrwa do końca miesiąca. W jej ramach firma oferuje szerokopasmowy dostęp do internetu w opcji 1 Mbit/s, lub 2 Mbit/s. Przez pierwszy rok usługa ma być darmowa (formalnie opłata wyniesie 4 grosze miesięcznie, które klient zapłaci wraz z pierwszym rachunkiem). Późniejsza opłata będzie zależna od długości całej umowy (24 lub 36 miesięcy) i opcji (1 lub 2 Mbit/s).
W przypadku umowy na Internet, w szybkości 1Mbit/s na 36 miesięcy, opłata miesięczna (między 13 a 36 miesiącem umowy) wyniesie 49 zł miesięcznie. Według firmy to najtańsza oferta na rynku.
"Naszym celem jest związanie z nami na długi okres czasu lojalnych klientów. Liczymy na to, że będą zainteresowani dodatkowymi płatnymi usługami" - powiedział dyrektor ds. strategii Piotr Czapski.
"Promocji na sam Internet już nie będzie. Kolejne promocje będą wiązały internet z innymi usługami, np. głosowymi" - powiedział Bertrand Le Guern.
Netia informowała wcześniej, że planuje zdobyć 1 mln klientów usług szerokopasmowych w ciągu 3 lat. Według Le Guerna 80% z nich będzie korzystało też z usług głosowych firmy.
Netia miała 37,85 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 roku wobec 10,78 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 204,39 mln zł wobec 218,38 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Netia rusza z kampanią i powalczy o internet z TP