SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nova Group dla marki Morana

Agencja reklamowa Nova Group podpisała roczną umowę na obsługę budżetu marketingowego marki Morana, firmy Harry Poland Group.

W ramach umowy agencja przygotowała kreację i realizuje promocję sprzedaży pod hasłem "Sprzątnij dużą kasę".

W ramach kampanii Nova Group odpowiada kompleksowo za kreację spotów TV, planowanie i zakup mediów, kreację materiałów poligraficznych i materiałów POS oraz ich produkcję. Ponadto agencja odpowiada za obsługę ogólnopolskiego programu lojalnościowego "Sprzątnij dużą kasę", w której wykorzystana będzie między innymi push'owa kampania sms, czy karty premiowe systemu VISA.

Nova Group została wybrana w drodze przetargu, w którym brały udział 3 agencje. Za obsługę działań ze strony agencji odpowiadają: Piotr Przybyła - new business manager, Zdzisław Nowicki - strategic director, Edyta Szott - creative director, Bogusław Jusiak - media planner/buyer, Rafał Szewczak - art director.

Dołącz do dyskusji: Nova Group dla marki Morana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl