Nowe działy i kalendarz w 'Edenie'
W styczniowym numerze poświęconego tematyce SPA&wellnessmiesięcznika "Eden" (ViMedia) pojawiły się nowe działy. Do całegonakładu wydania dołączono także kalendarz prezentujący polskiehotele ze SPA.
Rubryki, które pojawiły się w piśmie to: "Spotkania w Edenie"prezentujące najważniejsze postaci rynku SPA&Wellness oraz ichprzygodę z branżą, "Alfabet SPA", który ma na celu przybliżeniewiedzy związanej z nazewnictwem SPA&wellness oraz "SPA odkuchni" przedstawiający restauracje SPA.
Wydanie styczniowe "Edenu" ukazało się w nakładzie wynoszącym 25tys. egz. (o 8 tys. większym niż nakład wydania grudniowego, tozmiana na stałe). Nie zmieniła się za to cena pisma (9,70 zł), anijego objętość (84 strony).
Kampania reklamowa numeru objęła telewizję (Zone Club, TravelChannel), radio (Radio Kolor) oraz internet (Wp.pl; serwisyzajmujące się tematyką SPA&wellness). Za kreację kampaniiodpowiedzialne było studio produkcji dźwiękowej ArtCafe oraz StudioLinia, a media zaplanował dział marketingu wydawnictwa ViMedia.
Dołącz do dyskusji: Nowe działy i kalendarz w 'Edenie'