Nowy rich mediowy format reklamowy w serwisach TVN (wideo)
TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, wprowadziło do swojej oferty nową formę internetowej reklamy rich media - Side Dish. To spot reklamowy z dodatkowym panelem, zawierającym różne wtyczki.
Najnowszy rodzaj interaktywnej reklamy składa się ze sportu reklamowego (preroll) zawierającego specjalny panelu z wtyczkami rich media. Panel prezentuje maksymalnie 10 kart z wtyczkami, które automatycznie przełączają się lub też mogą być zmieniane przez użytkownika.
Reklamodawca może umieścić w kartach m.in. obrazek ekspozycyjny z buttonem, wtyczkę Twitter, wtyczkę Facebook, wtyczkę Google Maps, sondę/formularz, pytanie otwarte, galerię zdjęć, artykuł ze zdjęciem, animację flash.
Forma Side Dish jest dostępna w serwisach internetowych programów i seriali TVN, w sąsiedztwie krótkich materiałów wideo.
Side Dish to już czwarta - po spocie interaktywnym 2.0, choose and play i tap and go - forma reklamowa typu rich media, obecna w portfolio TVN Media.
W październiku br. serwisy internetowe Grupy TVN zanotowały 6,07 mln użytkowników i 239,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Nowy rich mediowy format reklamowy w serwisach TVN (wideo)