Nowy szef marketingu w PepsiCo
Jill Beraud obejmie nowo stworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w firmie PepsiCo.
48-letnia Beraud poprzednie 13 lat spędziła w firmie Limited Brands, gdzie ostatnio pełniła funkcję CMO odpowiedzialnego za markę Victoria's Secret - informuje serwis Adweek. Wcześniej przez pięć lat pracowała również w Procter & Gamble.
W PepsiCo będzie ona zarządzać globalnymi strategiami marketingowymi dla wszystkich marek firmy, w tym Pepsi, Frito Lay, Tropicana, Mountain Dew, Quaker i Gatorade. Jej bezpośrednim przełożonym będzie dyrektor wykonawczy koncernu Indra Nooyi.
"Mamy jedne z najmocniejszych na świecie marek i jednych z najlepszych na świecie marketerów, ale jak dotąd nigdy nie połączyliśmy naszych działań marketingowych w całościowy, globalny i zdyscyplinowany styl w całej firmie" - stwierdził Nooyi.
W ostatnim czasie PepsiCo zapowiedziała spore inwestycje na kilku globalnych rynkach, w tym 3 miliardy dolarów w Meksyku, 1 mld USD w Chinach i 500 mln USD w Indiach. Z kolei na uzdrowienie spadającej sprzedaży za oceanem koncern zamierza na przestrzeni najbliższych trzech lat wydać 1,2 miliarda dolarów.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w PepsiCo