Pan Pikuś pokazuje „taki układ” w reklamach Avivy (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
W nowych reklamach Avivy animowany bohater Pan Pikuś, znany z poprzednich kampanii firmy, sugestywnie zachęca do kontaktu z nią: telefonicznego lub poprzez stronę internetową. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców do sprawdzenia oferty ubezpieczeń samochodowych Aviva, a także wzmocnienie wizerunku tej firmy w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.
Akcja od 7 października jest prowadzona w telewizji (dwa 5-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich, m.in. TVN, TVN24 i TNV4, oraz 25 stacjach tematycznych), a także w internecie (e-mailingi, działania performance). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group. Pierwsza odsłona akcji potrwa do 18 października, a kolejna jest planowana na listopad.
Dołącz do dyskusji: Pan Pikuś pokazuje „taki układ” w reklamach Avivy (wideo)