SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PHD zachowuje budżet Discovery

Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla kanałów telewizyjnych należących do sieci Discovery Networks.

Discovery to od blisko dekady jeden z najważniejszych klientów należącego do holdingu reklamowego Omnicom Group domu mediowego.

Zwycięstwo w przetargu przychodzi dla PHD w trzy miesiące po tym jak jego nowym dyrektorem wykonawczym w USA został Scott Hagedorn, pełniący wcześniej funckję dyrektora zarządzającego w siostrzanym domu mediowym OMD na region Wschodniego Wybrzeża.

PHD w walce o medialny budżet Discovery pokonał oddziały OMD i Interpublic Group - Universal McCann i The Martin Agency. Finałowe prezentacje w ramach uruchomionego pod koniec minionego roku przetargu miały miejsce przed kilkunastoma dniami w głównej siedzibie Discovery w Silver Spring.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: PHD zachowuje budżet Discovery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl