SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play promuje abonament za 50 zł dla przenoszących numer, w reklamach Tomasz Kammel (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play wprowadza dla przenoszących numer, w której płacą 50 zł łącznie za abonament i telefon. We wspierającej to kampanii reklamowej występuje prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel.

W ramach wiosennej promocji klienci przenoszący numer do Play otrzymają za 50 zł miesięcznie (po rabatach) smartfon, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 7 GB internetu. Do wyboru operator proponuje do wyboru jeden z czterech telefonów za 1 zł na start: Huawei P smart 2019, Samsung A10, LG K40s i Alcatel 3X (2019). Klienci indywidualni, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Play i skorzystają z tej oferty otrzymują też pół roku darmowego dostępu do Amazon Prime Video oferującego oryginalne seriale, filmy i programy rozrywkowe na żądanie.

Play przygotował także ofertę dla klientów biznesowych, którzy w cenie 50zł netto mogą zdecydować się na smartfon Samsung Galaxy A51 (z baterią 4000 mAh, wbudowaną pamięcią 64GB oraz aparatem 48Mpix) w cenie 199zł netto lub Huawei P Smart Pro - za 169 zł netto. W pakiecie znajdują się również nielimitowane SMS-y, MMS-y oraz rozmowy i 7 GB danych. Jak podkreśla operator - oferta dostępna jest bez wychodzenia z domu, z darmową dostawą kurierem.

 

W kampanii reklamującej tę ofertę występuje Tomasz Kammel. W ostatnich latach kilka razy wystąpił już w reklamach Play.

 

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 7,041 mld zł oraz zysku netto o 16,4 proc. do 866,9 mln zł. Na koniec roku telekom miał 12,93 mln aktywnych klientów (po wzroście o 2,1 proc.), a średni przychód od użytkownika zwiększył się o 1,5 proc. do 32,8 zł.

Dołącz do dyskusji: Play promuje abonament za 50 zł dla przenoszących numer, w reklamach Tomasz Kammel (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
nie wierzę mu w żadne słowo ...
odpowiedź
User
Netu
Sztuczny koleś z TVPiS.
odpowiedź
User
Aż dziwne
Kamelkowa dostała na to zgodę TVP?
odpowiedź